Підсумки книжкової зими


Прочтитано за зиму: 21 книга. Відстаєм від графіка.

Ми пережили зиму. Кіндл, Андорра
Грудень був найбільш читальним місяцем: поки Андрію робили операцію, я безробітна каталась в метро. Щойно з'явилась робота, кататься стало сильно ніколи. Лютий взагалі виявився непридатним для читання, працювала як дурна, нічого більше не лізло в голову і всі книжки, які траплялись були не в ті ворота. Цього місяця я побила свій особистий рекорд по одночасному читанню - 5 книг. Три вже дочитані, але я тут же набрала ще парочку, не закінчивши інших, бо відпусточка ж. Це поганий знак, знаєте, коли читаєш одночасно більше трьох на одному носії. Значить жодна з них не йде. Коли одна паперова, одна електронна і одна аудіо - це ще ок, це книги для різного часу і обставин. Але три разом на кіндлі і жодна не лізе - це погано. На весну, схоже, розвиднюється. Чи може це я поки не вернулась з відпустки. 

Цей блог почався 18 грудня, коли я запхала в нього десяток фейсбучних постів про #сам_собі_букчелендж, які інакше важко було виловити. Час подивитись, що ми тут здобули:

Найпопулярніша публікація за весь час: 

Три найпопулярніші публікації про книжки:

Три незаслужено недолюблені публікації:

Три найкращі книжки за зиму: 
On Writing Стівена Кінга
Всі в грудні і я чомусь не дивуюсь.

Ще мене питали, чи вибираю я книжки по обєму і я обіцяла в підсумках зими глянути, скільки було таких що менші 200 сторінок. Я зараз точно не пам'ятаю об'єм кожної, але нарахувала шість, які можна було б прочитати за день. Усього лише шість, я б сказала.

Ось купка, яку я планувала на зиму, і прочитаних 5/11. Нічо, зараз два тижні буду катать на репетиції, дожену. На цій оптимістичній ноті у нас все за зиму.

Коментарі

Популярні публікації