#сам_собі_букчелендж Vol 9: Єхо і віруси

Ще один хороший книжковий тиждень. Чи-то просто щастить, чи я нарешті навчилася вибирати. Сьогодні поговоримо про похмільне чтиво, і нонфікшн, з якого внєзапно хотілося писати конспект, так цікаво і корисно.
А поки що обіцяна статистика за два місяці:
нон-фікшн/фікшн 7/10
українська/російська/англійська 6/11/0
паперова/електронна 6/11
Я, звісно так і обіцяла менше половини українською, але мені якось сумно від такої статистики. Можливо, полізу на bookland.com по українські електронні.

16. «Сундук мертвеца» Макс Фрай 
(російською, кіндл, фікшн)

Ідеально читається коли півночі пив, всю ніч танцював і поспав три години.
Фрай — той, кого я раджу всім, хто питає книжкових рекомендацій, а мені не хочеться довго думати. Тому що для мене він (точніше вона) абсолютно прекрасний. І дай боже здоров’я цій прекрасній жінці за її працьовитість, книжок про сера Макса вже перевалило за 20, а вона щороку випускає нову і мені щороку цікаво. І я навіть знаю чому, але геть не хочу опиратися.

«Важно наедине с собой ни на минуту не забывать, что ты неописуемо крут»

Історія сера Макса — це те, чого ми всі хочемо. Ми хочемо, щоб все в нас складалося саме по собі, щоб всі наші рішення були правильними, щоб ці рішення знаходились. Та просто ми хочемо щоб життя було щасливим і цікавим. У Макса це все є. І замість біситись, що він палець об палець для цього не вдарив, я читаю це так, ніби він і є я. Ніби я теж так можу. Можливо це тому, що Макс — з нашого світу потрапив у той, магічний. Тобто він такий як ми, а ми такі як він, в кінці кінців у нас тут майже всі поголовно Вершителі.
Про сюжет кожної окремої книжки я, як правило, забуваю дуже швидко. Він тут насправді другорядний. Головне, що це наївна, ідеалістична, добра і абсолютно прекрасна казка про те що ми все можемо, якщо достатньо цього хочемо.

17. «Заразливий. Психологія вірусного маркетингу» Йона Берґер
 (паперова, українською, нонфікшн)

Ця книжка так давно висіла в мене в хотілках, що вже й не пам’ятаю, звідки вона там взялася. Це щось схоже на інструкцію з ілюстраціями про те, як створити ідею варту поширення, продукт, про який говоритимуть. Або детальне, розжоване до очевидного пояснення, чому одні статті і ролики шарять всі кому не лінь, а інші проходять непоміченими. Уваги хочеться всім, тому я писала конспект. Просто хочеться, щоб це на довше запам’яталось.
Додатковий і дуже приємний бонус: книжка так круто написана і перекладена, що неможливо відірватись.
“Маркетинг — це поширення любові» 
внєзапно, да?)

Коментарі

Популярні публікації