Що всередині чоловіка і жінки?


67, 68. "Внутри мужчины", "Внутри женщины" Тамрико Шоли (російською, паперові, нонфікшн)
"Неприятие себя губит людей"


Тамріко Шолі шукає себе через інших. Мені впринципі подобається ідея, але ці книжки не викликали очікуваного захвату (знаю, мати очікування - не найкраще що ти можеш мати). По-перше, тому що це могла бути я: я так само могла б говорити з людьми, слухати їхні історії, записувати їх, знаходити щось своє. Але я цього не роблю. По-друге, тому що ми такі несхожі з авторкою у пріоритетах і темах (хоча явно схожі в мотивах), шо я явно не ЦА. Знаєте ж це правило: книга западає тоді, коли ти бачиш себе у головному герої. Або коли текст резонує з тобою ритмом. Зі мною, на диво, не сталося ні того, ні іншого. На цьому ми закінчимо зі мною і перейдемо до книг.

Перша - інтерв‘ю з чоловіками. Друга - інтерв‘ю з жінками (я читала в зворотньому порядку). Обидві - пошуки авторкою себе, «Собрание историй о моем эгоизме». Всього було по 200 інтерв‘ю в кожному проекті, тонни роботи, в книжку увійшли трохи більше десятка. Мені більше сподобалась чоловіча книга, тому спочатку про жінок. Хтось з них про секс, хтось про кар‘єру, про стосунки, які не сприймає суспільство, про благодійність і наркотики, гроші і самопізнання етс, етс, етс. Хороші дружини і кар‘єристки, благодійниці і блудниці, дочкиматері і утриманки. В кожній з них можна роздивитись щось своє, якщо уважно слухати.

Але що найбільше цікавить авторку? - Стосунки між чоловіками і жінками. Видать це просто не найцікавіше для мене тема, куди цікавіше говорити пр те що всередині без сторонніх осіб або з вигаданими.
"Люди с противоположной точкой зрения стали моим хобби." 
Чоловіча книга - теж про стосунки, але герої видались мені сильно більш цікавими. Тут для мене значно більше суперечностей і значно більше любові, більше прийняття себе.

«Фильмы, алкоголь, секс, интернет-серфинг, дабл чизбургер - у нас есть время на что угодно, только не на внутренние диалоги,»  це каже альфонс.

«Люди были созданы для того, чтобы получать удовольствие от жизни, а не для того, чтобы найти хоть кого-нибудь и не считаться в глазаъ окружающих одинокими,»  каже клінічний мазохіст.

«Жизнь слишком коротка, чтобы часами копаться в совей голове и пытаться понять, кто прав, а кто виноват,»  каже філософ-йог, який знає відповіді на всі питання

Але найкрутіший із них - гей. Це його цитата про неприйняття. І я готова була підписатись ледь не під кожним його словом. «Если человек боится правды о себе, стесняется ее, то как другие будут уважать его?»
До речі, він там розказує, що у його родині семеро дітей. Здається, це в книжці про мозок я вичитала теорію про те, що гени гомосексуальності пов'язані з багатодітністю.

Якщо ви дочитали аж сюди, отримуєте бонус. Мій особистий найкрутіший інсайт, заради якого варто було читати що завгодно:
«Поступки других - это их карма. Наша карма - это наша реакция на них»
Це сказала Тамріко. І вже за одне це варто її любити. А ще за інші пріоритети, інші теми і однакові мотиви.

Коментарі

Популярні публікації