Лінді-хоп для чайників

25. «A Beginner's Guide to Lindy Hop» - Janakis Lindyhopoulus
(англійською, паперова, нон-фікшн)

I danced with FELIPE
But I don’t wanna BRAGA ‘baut it

Мухаха, я теж танцювала з Феліпе ще до того, як це стало чимось надзвичайним. Нє, не хвастаюсь)

lindy hop
And Swinging Tattoos

Це маленька книжка з двадцятьма уроками про лінді хоп для початківців. Що таке власне, лінді-хоп і чому жарти про свінгерів так бісять, як вдягатися на вечірки (спойлер: комфортно. Чому мені ніхто про це не розказав п’ять років тому??), хто кого повинен запрошувати і чи варто запрошувати тих, хто розмовляє з іншими чи тримає в руках напій (якщо вони на 30 градусів повернуті до залу - так, якщо більш закриті - ні. Це ж просто ВАУ!)

Багато з цього - справді для початківців, наприклад, про стречінг, баунс, страх ходити на вечірки і чи треба їздити на фестивалі (шо за вопрос?). Якщо ви вже якийсь час танцюєте, найймовірніше, ви не знайдете для себе нічого особливо нового, але буде приємно думати, «я сама до цього додумалась» або «я так завжди казав» або навіть посперечатись з автором, особливо там, де про танці і пошуки сексу.

Або про це. Моя улюблена цитата:
«The scenes where girls asks a lot could raise passive and dim leaders who just sit around and wait to be asked for a dance»

Може знаєте таких?

Всі ці речі варті того, щоб подумати про них ще раз, байдуже, скільки ви танцюєте. Тому я особисто дуже чекаю наступних частин, автор обіцяє їх п’ять. А цю поки що можу дати почитать.

П.С. оскільки автор сам не нейтів спікер, англійська тут досить проста, достатньо інтермідіата і мінімального вміння користуватись словником. Хоча всі ліндіхопові терміни ви вже й так знаєте.

Коментарі

Популярні публікації