#сам_собі_букчелендж Vol 5: думай як фрік

Хакслі мені так і не дався поки що і взагалі минулого тижня сиділа вдома і вджобувала, тому тільки одна, зате бінго.

9. «Думай як фрік» Стівен Левітт, Стівен Дабнер
(українською, паперова, нонфікшн)

Так може нізя говорити, але я вважаю себе глупой. Скажем так, не з тих, хто знаходить круті неочікувані рішення і навіть не з тих, хто фізично здатен грати в чгк без над швидкісного гуглінга. Так от, я сподівалась, що якимось магічним чином ця книжка зробить мене менш глупой, а може навіть і розумною. Принаймні, зробить моє мислення таким дивакуватим, як я сама намагаюсь здаватись.

Всю першу главу автори розказували, як важливо визнавати, що ми знаємо не все. З цим завданням я вже впоралась) Далі — купа історій з прикладами нестандартного мислення і, що мене засмутило, всі посилання на джерела тільки в кінці (а я швидко звикаю до хорошого, до научпопу)

Далі не буду спойлерить. Скажу тільки, що читати це цікаво. Може навіть корисно тим, хто боїться нестандартних рішень. Зате я дізналась нове слово — «ультракрепідаріонізм» — цитую — «звичка висловлювати думки і давати поради стосовно речей, про які вам нічого не відомо». Правда гуглу теж нічого про це не відомо)

І поки я не заявляю про розширення челенджа (а воно буде, ну бо 50 це геть не солідно), от частина обіцяних блогів про книжки. Ті що великі і багато чого початити:

- Блог книгарні Якабу http://blog.yakaboo.ua — мені подобаються огляди, «що почитати», топ-10 ітд. В них можна перемкнутись на російську версію, але українська зроблена класно. Пишуть не тільки про україномовні видання. В самій книгарні я ніколи нічо не купувала.
- Літакцент — http://litakcent.com — більш заморочені, з новинами і рецензіями.
- Читомо — www.chytomo.com — найбільш заморочені, всі такі культурні, багато новин, мало рецензій.

Спробую в наступний випуск втулити блоги окремих людей. Але якщо чесно, я ще не зустріла того книжкового блогера, кого мені справді було б цікаво читати. 

Коментарі

Популярні публікації